یکی از دغدغه های من در زمینه ی سلامت روان، آموزش است.پیشگیری از اختلالات روانی به اندازه ی پیشگیری از بیماری های دیگر و حتی بیش از آن ها حائز اهمیت است زیرا روان سالم می تواند منجر به داشتن بدن سالم و زندگی بهتر شود. مطالعات متعدد نشان داده اند که آموزش مردم می تواند در تشخیص سریعتر بیماری،درمان مناسبتر و پیشگیری از عود نقش داشته باشد.

   به اعتقاد من اولین گام، آموزش است. وقتی آگاهی باشد، پیشگیری هست و وقتی پیشگیری هست، تربیت درست و به تبع آن سلامتی روان است. هدف کاستن از بیماریهای روانی و عوارض آنها بر فرد و جامعه است.

هدف اول  ایجاد سایتی آموزشی و پدید آوردن محیطی آموزشی برای عموم مردم و دانشجویان روانشناسی است. تاکید من بر معتبر و مستند بودن مطالب باعث شده است که از منابع به روز انگلیسی هم استفاده کنم. سعی کرده ام تا جای امکان زبان مطالب ساده باشد و لزوما تحصیلات در زمینه ی علوم روان برای فراگیری لازم نباشد. این هدف به تدریج عملی خواهد شد و شاید بتوان گفت هدف اصلی و اساسی سایت این است.

هدف دوم  ایجاد فضایی برای تبادل اطلاعات و ارتباط با اعضای سایت است تا مشترکین سایت بتوانند سوالات خود در زمینه اعصاب و روان را با متخصصین سایت مطرح کرده و پاسخ دریافت کنند که در مرحله ی دوم اجرایی خواهد شد.

نهایتا هدف آخر که در مراحل بعدی اجرایی خواهد شد، امکان مشاوره ی آنلاین است.

باید اشاره کنم که وقتی امکان اجرایی شدن  هدف دوم و سوم فراهم شد، در صفحه ی اول سایت اطلاع رسانی انجام می شود.

بحث دیگری که وجود دارد این است که اگر همکاران محترمی بخواهند در پیشبرد اهداف سایت همکاری نمایند، می توانند مقالات خود را ارسال کنند تا با نام ایشان مقاله درج خواهد شد. اگر مقالات فردی به بیش از ده مقاله برسد، ایشان از همکاران سایت محسوب شده و در قسمت همکاران سایت معرفی خواهند شد.

همکاران سایت
  • روانپزشک-رواندرمانگر:دکتر محسن حافظی تحصیلات خود را در پزشکی عمومی در سال 1375 و در رشته تخصص اعصاب و روان در سال 1382 در دانشگاه علوم پزشکی...
Fatal error: Call to undefined function apache_getenv() in /var/www/vhosts/ravanpezeshkonline.com/httpdocs/APPs/DCMS/DCMSUtils/Statistic/tpro.php on line 32